![]() |
[CLOSED] Gen 7: Some basic essentials {CLOSED} - Printable Version +- Pokemon Forever (http://pokemonforever.com) +-- Forum: POKéMON (http://pokemonforever.com/Forum-POK%C3%A9MON) +--- Forum: Pokemon Giveaways (http://pokemonforever.com/Forum-Pokemon-Giveaways) +--- Thread: [CLOSED] Gen 7: Some basic essentials {CLOSED} (/Thread-CLOSED-Gen-7-Some-basic-essentials-CLOSED) |
RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - elektron - Dec 30, 2016 pokemon deposited: oricorio pokemon requested: ditto level of deposited: 32 gender of deposited: female message: Please trade Pokemon with me. Thanks in advace. IGN: Siimo RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - Myamoo425 - Dec 30, 2016 Can I get Talonflame too..? Pokemon deposited: Spinda Pokemon requested: Talonflame Level Of Deposited: 10 Gender of deposited: Male Message: Please trade pokemon with me. Thank you in advance. IGN: Tamashi RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - Kevin Stover - Dec 30, 2016 Pokemon deposited: Poliwag Pokemon requested: Ditto Level Of Deposited:17 Gender of deposited: Female Message: I want to fill my pokedex IGN:Moziak RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - caiodmaeda - Dec 30, 2016 Request: Weavile Deposited: Grimer Level: 6 Gender: Male Message: Please trade Pokémon with me. Thanks c: RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - Buzz Kill - Dec 30, 2016 Pokemon deposited: Spheal (nickname: Bert) Pokemon requested: Ditto Level Of Deposited: 1 Gender of deposited: M Message: I want to fill my pokedex with other languages IGN: Buzz Kill thank you ![]() RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - aing_cue - Dec 30, 2016 Pokemon deposited: Pikipek Pokemon requested: Smeargle Level Of Deposited: 1 Gender of deposited: female Message: Please trade Pokemon with me. Thanks in advance. IGN: Aneesa RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - I_wanna_mustache - Dec 30, 2016 Pokemon deposited:gigalith Pokemon requested:ditto Level Of Deposited:44 Gender of deposited:male Message:thanks IGN:mikey RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - Donut__ - Dec 30, 2016 Pokemon deposited: drowzee Pokemon requested: Smeargle Level Of Deposited: 1 Gender of deposited: male Message: Please trade Pokemon with me. Thanks in advance. IGN: Cassie RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - mario2750 - Dec 30, 2016 *Repost and Redeposit since I posted when you were Offline Alright, Final one. I need this guy to replace the original Talonflame I had on my team during the story! (The one I got wasn't very good!) Pokemon deposited: Tauros Pokemon requested: Talonflame Level Of Deposited: 54 Gender of deposited: Male Message: I want to trade Pokemon that will help me with my adventure! Thanks for the giveaway Moo RE: Gen 7: Some basic essentials (Online) - Buzz Kill - Dec 30, 2016 thanks for the ditto, it doesnt have 6 iv or imposter but a free lvl 100 ditto is stilll good ![]() Pokemon deposited: horsea Pokemon requested: weaville Level Of Deposited: 1 Gender of deposited:male IGN: Buzz Kill messsage: please trade pokemon with me. thanks in advance. |